Menulis adalah caraku mengabadikan pengalaman agar tak lupa dari ingatan. Ini adalah rumah mayanya D dimana D nyaman memperlihatkan isinya. Blog ini berisikan tentang kehidupan D. Mix and fun. Macam-macam. Pemikiran saya. Kejadian sehari-hari. Review film, buku, tempat. A box of chocolate.

Friday 8 June 2018

I Am Hopeless Mellow Dramatic, Don't Save Me



Hari ini saya kembali menemukan diri sendiri. 

Melalui lagu, melalui ribuan kenangan yang menghunjam neurotransmitter. 

Take On Me by A Ha. 

It brings me to Ready Player One, and of course Back To The Future, bring me to Bicentennial Man, to the Matrix. You named it. 
But the real things is, i remember my good time with my father, with my brother, with my family :) 
Back then in my childhood, it was my father who took us to the magic screen and everything huge and magical inside those thing.


It feels good. 

Saya sempat merasa hampa pada saat Senin kemarin meeting dan study tour ke sebuah tempat pendidikan keren. 
Saya merasa tidak menemukan apa yang tidak saya temukan seperti biasanya, diri saya sendiri.

Saya kehilangan degup kencang dan debaran antusiasme yang biasanya saya rasakan jika sedang menggali sebuah ilmu. 

Scare at first, but now i can release....

I just become too mundane and routine and boring. I'm become the money chaser, guess. 
Tapi apa artinya rekening menggendut kalau 'kosong'? 

Well ada artinya sih hahaha. Am really thankfully for all the money i have now. 

But now i found my self again. Crying out loud when hear this song make me realize, the dreams still inside me. The good memory still on me. 

Arigatai koto ni.



No comments:

Post a Comment

Pages